Hèb eens het lef…

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief

De overeenkomst tussen De Mannen van Schuim en Fundament All Media is snel gevonden: de lefgozâh stijl van campagnes voeren. Dat is anders dan oldschool marketing trajecten uitzetten, het is eigenlijk de zakelijke variant van omdenken. Want waarom zou je altijd op dezelfde manier je budget uitgeven? Elk project, elk huis en elke koper is toch ook anders? Uniek te noemen? En omdat De Mannen van Schuim daarin geen uitdaging uit de weg gaan en Fundament All Media die unieke propositie meetbaar inzichtelijk maakt is het project WERF07 zo’n succes. Met dank aan de projectontwikkelaar die het lef had!

WERF07 is het schoolvoorbeeld van dat het ook anders kan. Nee, anders moet! Het bewijst namelijk dat online adverteren wel werkt. En dat je binnen no time met bijna uitsluitend online adverteren zomaar 30% van alle te verkopen units in optie uit hebt staan. Hoe?

Door simpelweg het aloude principe van 80% offline, 20% online adverteren om te draaien. Door alles wat je online doet te meten en met die gegevens de campagne bij te sturen. En dat betekent dan dat je maar liefst 80% van je campagne custommade kan maken. Waardoor kopers zich persoonlijk aangesproken en betrokken voelen. Juist die elementen leiden tot conversie.

WERF07 is een project in de haven van Scheveningen waarbij wonen en werken gecombineerd kunnen worden. Het bestaat uit 20 appartementen en 19 bedrijfsunits, waarvan er negen gekoppeld zijn aan de appartementen. Zonder meer een uniek project, dat vraagt om unieke bewoners die exact passen in het plaatje van zee, haven, rauw, ruimte en vrijheid. Wat je verkoopt is een beleving. Er is nog niets op die plek, maar stel je eens voor hoe het zou kunnen zijn als jij daar woont. Zo’n beleving verkopen is lastig, maar juist met online campagnes heel goed te doen. Door social media in te zetten, veel foto’s te laten zien van het gebied en daarmee het juiste sfeerbeeld op te roepen, maak je mensen enthousiast. Door ze te verleiden creëer je liefde voor het gebied. Feitelijk neem je ze mee op reis. De eindbestemming staat nog niet helemaal vast, maar samen vind je die wel. Een zogenaamde customer journey, waarbij het reisdoel steeds beter zichtbaar wordt, naarmate je verder bent in het ontwikkeltraject. Foto’s, schetsen van de gebouwen, beelden van de leefomgeving, voorbeelden van invulling van de bedrijfsunits, impressies van woonkamers, uitzichten van balkons verenigen belangstellenden in een community.

Duur? Alles is relatief volgens De Mannen van Schuim. Waar je met eenzelfde budget vroegâh zo’n week of twee offline ging adverteren, plaats je nu drie maanden lang – wekelijks bij te stellen – online advertenties.

WERF07 is nu in de ontwikkelfase, schetsen worden bouwtekeningen, wensen worden verwezenlijkt en opties worden omgezet in koopcontracten. We blijven het volgen!

Boris Geheniau
Boris Geheniau

Klik op 1 van de iconen om de berichten te filteren

Reset

Lees meer dan 1.000 meningen over je aannemer

26 juni 2014

Het sprookje van vergelijkingsites Waarom zou je wel je vakantieadres checken via Zoover en de aannemer die je huis gaat bouwen of verbouwen at random kiezen? Die vraag stelde Stichting Lees meer

Waarom je moet zaaien in plaats van oogsten in Augustus.

24 juni 2014

De maand Augustus is vernoemd naar de Romeinse Keizer Augustus.  De man die door steeds meer bevoegdheden naar zich toe te trekken de eerste Keizer van Rome werd. Augustus is Lees meer

 

Moeilijke vraag? WeHelpen!

19 juni 2014

Wie helpt me met de aanleg van mijn tegelpad? Ik wil zo graag een dagje weg, wie verzorgt mijn man? Ik wil graag mijn huis opruimen, maar ik kom de Lees meer

 

Het gras is altijd groener…

17 juni 2014

Waarom iedere voetbalclub een steeds groter, moderner, nieuwer stadion wil, is voor de hand liggend: de toeschouwers passen er niet meer in, de veroudering slaat toe of de concurrent heeft Lees meer

 

Woont u in Groningen? Dan woont u wellicht slimmer!

13 juni 2014

Nee, dit heeft niks te maken met het feit dat het wonen in Groningen an sich u slimmer maakt. Hoewel. Het heeft wel alles te maken met het geluk dat Lees meer

     

Het best bewaarde geheim van Scheveningen

11 juni 2014

Neem een ruig gebied, een haven bijvoorbeeld, een middelgrote stad in Nederland, een gematigd klimaat en dito gehumeurde doelgroep en je hebt de ingrediënten voor een spannend plan: het social Lees meer

 

Succesvolle Woonspiegel gaat fase 2 in

14 mei 2014

Fundament All Media heeft in opdracht van de Gemeente Meppel het nieuwe vraaggestuurde woonconcept ‘De Woonspiegel’ ontwikkeld. Een nieuwe benadering van de consument op de woningmarkt waarbij de woonwensen van Lees meer

Samenvatting webinars: Co-creatie, nieuwbouw marketing en NIKI/Funda koppeling

13 mei 2014

Samenvatting webinars: Co-creatie, nieuwbouw marketing en NIKI/Funda koppeling Lees meer

Fundament All Media stopt met browser IE8

05 mei 2014

Welke browser gebruik jij? Welke Internet browser gebruik jij? Internet Explorer, Chrome, Firefox of wellicht Safari? Soms is het de browser die standaard wordt geleverd met het besturingssysteem, zoals Safari Lees meer

   

Nieuw fundament voor de makelaars?

23 april 2014

Samen vooruit kijken. Onder dat motto organiseert funda morgen het evenement Fundament’14. Als directeur van Fundament All Media (nomen est omen) volg ik het grootscheepse makelaarsevenement met extra belangstelling. Lees meer

Welke innovatieve ontwikkelingen hebben de toekomst? Wat betekent dit voor makelaars? En hoe kan funda hierbij helpen? Het zijn ‘fundamentele’ vragen die tijdens Fundament’14 aan bod komen. Met de komst van oud-Google-directeur Marc Duijndam lijkt er in ieder geval een frisse nieuwe wind te gaan waaien bij funda. Lees meer

     

Deze maand drie gratis webinars!

09 april 2014

In april houden we drie webinars waar wij veel vragen over krijgen van onze opdrachtgevers en die zeer interessant voor je kunnen zijn. Deze webinars staan gepland op de onderstaande Lees meer

   

Gratis webinar Co-creatie: Ruimte voor de Tussenmaat

04 april 2014

Co-creatie is reeds enige jaren een gevleugeld begrip in de nieuwbouwbranche. Deze werkwijze zou de nieuwbouwmarkt Lees meer

   

WeHelpen in 30 landen!

31 maart 2014

TEDxBinnenhof 2014: Global Challenges | Dutch Solutions Coen van de Steeg zal vanmiddag om ongeveer 14.43 uur zijn verhaal over WeHelpen presenteren tijdens de TEDxBinnenhof. WeHelpen is een productie van Fundament All Media en wij zijn Lees meer

 

Fotoshoot MeppelWoont

27 februari 2014

In opdracht van de Gemeente Meppel heeft Fundament All Media de campagne gebiedspromotie voor de nieuwbouwwijk Nieuwveense Landen in Meppel Lees meer

 

Prachtig – De Kuip Groeit

13 februari 2014

Drie en een halve week geleden is ons gevraagd, vanuit het Feyenoord Founders Consortium, om een website te ontwikkelen voor de nieuwe Kuip in Rotterdam. In een korte tijd, en Lees meer

 

Persbericht: Gaat Niki naar Amerika?

30 januari 2014

Partnership en Big Data, dat waren dé thema’s van Real Estate Connect 2014, dat van 14 tot en met 17 januari in New York plaatsvond. De Groninger Boris Geheniau, directeur Lees meer

 

Het toverwoord in de vastgoed: maak leads slimmer

16 januari 2014

Een gevleugelde uitspraak van de social media guru Gary Vaynerchuk is: ”Everybody’s talking about it, but no one is f*#king doing it!” Lees meer

 

Samenvatting webinar Matthew Shadbolt: hoe bouw je een social audience

16 december 2013

Matthew Shadbolt is Corcoran Group’s Director of Interactive Product & Marketing. In de VS wordt hij betiteld als “The brightest mind in real estate”. Wat Matthew zo bijzonder maakt, is Lees meer

     

Niet alleen WeHelpen, maar ook helpen.

05 december 2013

Op 30 oktober 2012 is het online platform WeHelpen.nl gelanceerd, een online marktplaats waar je hulp kunt vragen, aanbieden en organiseren. Het platform WeHelpen.nl is door Fundament All Media ontwikkeld Lees meer