Webinar: Meedogenloos behulpzaam

Als je aandacht van je potentiële klanten wilt voor jouw business dan moet je die potentiele klant weten te raken. Dat doe je door de juiste informatie te geven die vragen van die klant beantwoordt. Sterker nog, zo zorg je dat die klant goed geïnformeerd, verantwoord en zelfverzekerd een besluit kan nemen. In een tijd van heel veel data heb jij nu de mogelijkheid om op een persoonlijk niveau de juiste informatie, op de juiste tijd, via het juiste kanaal bij de juiste persoon te krijgen. Zo kun jij jouw klanten helpen: meedogenloos behulpzaam zijn. Zo verhoog je jouw “gunfactor” en vergroot je jouw onderscheidend vermogen.

Relentlessly Helpful is de marketing visie welke Matthew Shadbolt succesvol heeft toegepast bij de Corcoran Group, de vastgoed afdeling van de New York Times en tegenwoordig bij Inman.com. Boris Geheniau en Frans Kofflard vertellen in hun webinar de ervaringen van de afgelopen tijd met deze marketing methode.

In ons webinar behandelen wij hoe jij precies weet wat jouw klant wilt weten, hoe jij dit moet communiceren en hoe je inzicht krijgt in de resultaten.

Alles willen weten over Meer klanten: meedogenloos behulpzaam door Data Driven Marketing, volg ons webinar op 18 mei van 12.00 – 13.00 uur. De webinar is gratis.

Creatieve kracht: wat is creativiteit?

Categorie: Blog

Vaak krijgen we te horen: “Ik ben niet creatief” of “Ik moet een bureau inschakelen om tot creatieve ideeën te komen.” Veel mensen denken dat creativiteit  iets bijzonders is. Iets magisch. Onzin! Iedereen is creatief.… Verder lezen »

Advocaat van de eindgebruiker

Categorie: Blog

Ontwerpen voor mobiel: voor heel wat designers is het eng, of niet iets dat ze goed kunnen of waar ze mee beginnen. Opdrachtgevers zijn hier ook niet altijd mee bezig. Ik vind ontwerpen voor mobiel… Verder lezen »