‘We kijken meer naar onze telefoon dan naar de tv!’


Notice: Undefined variable: ondertitel in /data/www/www.fundament.nl/wp-content/themes/fundamentallmedia/header.php on line 160

Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Flurry. Stel je eens voor hoe veel snelle, korte impressies per dag dit geeft van de wereld om ons heen. Dit wetende is het belangrijk dat je als organisatie snel kunt inspelen op de informatiebehoefte. Constant laten zien dat je er bent. Veel korte impressies per dag zorgen er ook voor dat je sneller uit beeld raakt. De oplossing is campaign management. Geven de bezoekersaantallen aan dat je niet genoeg adverteert? Get out there! Vijftig geïnteresseerden voor een huis en geen enkele verkocht? Something’s wrong.

De communicatie is sneller en effectiever geworden, als bedrijven iets stoms doen op social media (wat nog al eens gebeurd) wordt dit genadeloos afgestraft. Door deze snelheid en de veeleisende doelgroep is het als projectontwikkelaar niet meer mogelijk om na te denken over allerlei marketing- en communicatie-uitingen. U heeft het daar te druk voor en u wilt iemand die dit allemaal voor u regelt. Fundament All Media neemt dit volledig van u over en zorgt dat uw communicatie volledig aansluit op de doelgroep.

Bij Fundament All Media realiseren wij campagnes aan de hand van data: DATA DRIVEN MARKETING (DDM). Wij vragen bij elke fase ons af; wat zegt de data? Door de resultaten goed te analyseren ontstaat er klantinzicht. Wij weten waar de doelgroep zich bevindt, op welke manier zij in contact staan met de verschillende on- en offline communicatie. Wij weten dus hoe we de doelgroep moeten bereiken en waar de triggers liggen om ze te raken. Gaande de campagnes sturen wij dus continu bij aan de hand van data en gaan we niet meer af op het onderbuik gevoel. Hiermee kan het verloop van een (nieuwbouw) campagne steeds beter voorspeld worden!

Webinar: Meedogenloos behulpzaam

Categorie: Blog

Als je aandacht van je potentiële klanten wilt voor jouw business dan moet je die potentiele klant weten te raken. Dat doe je door de juiste informatie te geven die vragen van die klant beantwoordt.… Verder lezen »