Op 16 maart ging Fundament All Media in lockdown. Waarschijnlijk net als velen van u. Een ongekend spannende periode. Niet alleen voor ons bedrijf, maar ook persoonlijk voor alle medewerkers. We kunnen ons allemaal vast… Verder lezen »
De ene inschrijving op je nieuwbouwproject is meer waard dan de andere. Als je waarde kunt toekennen aan je segmenten, kun je deze als basis nemen voor gerichte e-mailcampagnes.
1000 inschrijvingen staat niet gelijk aan ‘project uitverkocht’. Met een slimme segmentatie verkoop je sneller je huizen en dalen de kosten per verkoop. De aankooptijd voor een nieuwbouwhuis is zo’n 6 maanden; genoeg kansen om de koopbeslissing te beïnvloeden.
Niet iedere inschrijver zit op dezelfde plek in de klantreis. De ene geïnteresseerde is zich breed aan het oriënteren; de ander twijfelt nog over zijn hypotheek en de volgende weet al precies welke woning hij wil. Baseer je e-mailcampagnes op data en gedrag. Het klikgedrag van je lezers vertelt je veel over hun interesse en koopintentie.
Je verstuurt persoonlijke en relevante e-mails op het juiste moment en met de juiste content. Zo breng je de potentiële koper steeds een stapje verder in de sales funnel. Denk bijvoorbeeld aan deze mogelijkheden: