Nu grond steeds schaarser wordt en onze focus steeds meer komt te liggen op digitaal en virtueel kun je je met recht de vraag stellen: ligt er een toekomst voor de nieuwe generatie vastgoedprofessionals in… Verder lezen »
De ene inschrijving op je nieuwbouwproject is meer waard dan de andere. Als je waarde kunt toekennen aan je segmenten, kun je deze als basis nemen voor gerichte e-mailcampagnes.
1000 inschrijvingen staat niet gelijk aan ‘project uitverkocht’. Met een slimme segmentatie verkoop je sneller je huizen en dalen de kosten per verkoop. De aankooptijd voor een nieuwbouwhuis is zo’n 6 maanden; genoeg kansen om de koopbeslissing te beïnvloeden.
Niet iedere inschrijver zit op dezelfde plek in de klantreis. De ene geïnteresseerde is zich breed aan het oriënteren; de ander twijfelt nog over zijn hypotheek en de volgende weet al precies welke woning hij wil. Baseer je e-mailcampagnes op data en gedrag. Het klikgedrag van je lezers vertelt je veel over hun interesse en koopintentie.
Je verstuurt persoonlijke en relevante e-mails op het juiste moment en met de juiste content. Zo breng je de potentiële koper steeds een stapje verder in de sales funnel. Denk bijvoorbeeld aan deze mogelijkheden: