‘Zorgen moet je doen, niet maken’ (Loesje)

Kortgeleden had ik een aanvaring met de klantenservice van een mediabedrijf. Een tijdschriftabonnement dat ik cadeau had gedaan aan een vriendin, hadden zij zonder mijn toestemming verlengd. Het abonnementsgeld was al geïncasseerd. Pas na enkele dagen en een aantal onbevredigende telefoontjes werd ik gebeld door een medewerker die mijn probleem serieus nam. Dit bedrijf kan nog veel leren over het ontzorgen van klanten.

Ontzorgen is een nieuw woord
Zo nieuw dat het nog niet in de Dikke van Dale is opgenomen. Toch verwoordt het heel goed wat ‘wij van Fundament’ al heel lang voor klanten doen. Met de producten die Fundament All Media levert worden onze klanten echt ontzorgd. Dus leggen zij met een gerust hart alle marketing- en communicatiezaken bij Fundament All Media neer.

Zo houdt een projectontwikkelaar tijd over om woningen te ontwikkelen
Want als projectontwikkelaar is dat je belangrijkste doel. Dat de website en het bijbehorende Google Analytics belangrijk zijn voor de verkoop, dat begrijp je. Maar in het dagelijkse werk komt een projectontwikkelaar daar maar moeilijk aan toe. Laat staan wanneer daar ook nog Facebookadvertenties en zoekmachineoptimalisatie bij komen. Op deze vlakken ontzorgt Fundament All Media. Met veel plezier, bovendien.

Fundament All Media pakt alle online en offline marketing en communicatie voor projectontwikkelaars op
Al jaren. Met projectwebsites voor (nieuw)bouw en een helder, gedegen producten- en dienstenpakket voor de vastgoedmarkt. Of het nu gaat om het creëren van websites, teksten voor websites en brochures, beeldmateriaal of mailingen en online enquêtes. Deze producten groeien en veranderen mee met de woningmarkt. En alles is altijd up-to-date. Zo wordt het voor projectontwikkelaars nog makkelijker en leuker om woningen te verkopen of te verhuren.

Klanten waarderen dat
Het is fijn van klanten te horen dat zij Fundament All Media een goede partner vinden. Een kundige partner die hen werk uit handen neemt. Goed bereikbaar en laagdrempelig. Door de nauwe contacten met contentbureau XpectKemps en de online advertisers van Radyus schakelen we bovendien snel op campagneniveau.

En alles is meetbaar
Projecten worden via Basecamp gemanaged. Met een tool als BuzzArt is goed te duiden welke actie welk doel bereikt; welk campagne-onderdeel voor de hoogste conversie zorgt. Tegelijkertijd meet Fundament All Media of de geleverde producten voldoen aan de eisen en wensen die de markt stelt. Met die kennis van zaken wordt marketing-communicatiebudget optimaal ingezet. En dat is toch een hele zorg minder.

Diana Tijseling

Diana Tijseling

Accountmanager Fundament All Media