Virtual reality is de realiteit!

Het is geen vraag meer of je Virtual Reality (VR) moet gaan gebruiken in je marketing campagnes. Het antwoord is een simpele JA.

Waarom?

Omdat VR 2 belangrijke dingen met jou en jouw doelgroep doet. Eén, het genereert een intense en overtuigende beleving van aanwezigheid. Ruimte, objecten en texturen zijn er niet alleen in beeld maar ook als intuïtie. Je hebt het gevoel dat ze er ook echt zijn, dat is magisch. Nog belangrijker is punt twee. Omdat je het gevoel hebt dat het echt is, ervaar je VR niet als een herinnering dat je iets gezien hebt maar als gebeurtenis waar jij onderdeel van was.

Maak dus nu kennis met virtual reality voor je nieuwbouwcampagne.

How does it feel like…

Virtual reality – of VR – is de nieuwste en zeer meeslepende manier van storytelling om potentiële kopers te laten ervaren hoe het is om in hun nieuwe huis te wonen. Zoals Matthew Shatbolt, director Real Estate van de New York Times, het stelt: “I believe that storytelling is at the heart of communities, families and cultures. It’s the most shareable type of content that has ever existed, on or offline. And as a digital marketer I believe it’s in the DNA of what it feels like to own a home.”

VR nu voor iedereen

De verwachting is dat virtual reality, en mobile driven VR in het bijzonder, dit jaar mainstream wordt. Aan het begin van het jaar heeft Fundament All Media daarom alle klanten een cinematic VR-nieuwjaarboodschap gestuurd met een Google Cardboard. Zo kon je met je smartphone binnenkijken bij Fundament All Media. Gewoon wanneer je tijd en zin hebt. Bekijk ‘m hier: http://www.fundament.nl/vr

Omdat het kan: door je nog niet gebouwde woning lopen

VR opent ongekende mogelijkheden voor de promotie van nieuwbouwwoningen. Ook omdat de mogelijkheden steeds betaalbaarder worden. Wie wil nu niet ervaren hoe het is om in je toekomstige nieuwbouwhuis rond te lopen? Voelen hoe het is om daar te wonen en leven? Om alvast je huis in te richten?

360vr camera

Beleef hoe het voelt om er te wonen

VR beperkt zich niet alleen tot computer gegenereerde 3D ruimtes en objecten. Juist door ook met een 360VR camera (6 lenzen) de omgeving in beeld te brengen geef je mensen een beleving hoe het voelt om in jouw nieuwe woonplaats te zijn: Cinematic VR. De New York Times heeft hier een succesvolle en baanbrekende campagne voor gevoerd. Zij hebben 1.3 miljoen “Cardboard” VR viewers verscheept om hun abonnee’s nieuws op een geheel nieuwe manier te ervaren: “Every day, we bring the world to our readers. Today we bring our readers to the world.”

new york times 360vr

Probeer het nu

VR biedt de mogelijkheid om je potentiële klant nog beter voorbereid, verantwoord en zelfverzekerd de keuze te laten maken voor jouw woonproduct. Partijen als Matterport en Floored zijn hier al ver mee. Om deze belangrijke ontwikkeling te ontsluiten voor nieuwbouwpromotie in Nederland is Fundament All Media een partnerschap met VertexVR aangegaan. Om de mogelijkheden te verkennen die deze nieuwe technologie ons biedt, bekijk de verschillende VR-pakketten en prijzen

 

Prijs voor meer dan 10 modelwoningen is op aanvraag.

Wij zeggen doen!